17 September 2010

Raya UBKK Team




ASSALAMUALAIKUM...
Salam 8 Syawal 1431H...

ALHAMDULILLAH...ALHAMDULILLAH....

Sekali lagi..semalam,saya berkesempatan bertemu dan berukhuwwah bersama sahabat2 maahad..ermm..sangat2 best,seronok...


Terasa mendapat semangat yang baru apabila bertemu dengan mereka,berkongsi cerita,pengalaman dan segala-galanya...



-gambar nie xde motif pun,cuma rasa lawak sangat2 bila terjumpa pass kbmall dalam kete si asmaa....hahaha..macamla ada family dia keje kat situ...boleh lak dia terbawa balik pass parking kete tue..-


Asmaa:sangat2 berterima kasih ko mu..sangat2 membantu aku..gano2 aku suka mapuh mu pun,mu still masih bagi nasihat,pandangan mu..terima kasih sebab bagi buku2 ko aku..selalu ada sejak dari dulu sehingga sekarang,mu tak pernah sekalipun tinggalkan aku dan yang..aku nak jadi kuat cam mu..nak jadi tidak kesah cam mu..nak jadi hebat cam mu...terima kasih tengking2 aku,jujur...kalu mu kasi pandangan mu..mesti cara cam mu tengking kan...haha..i'm really enjoy that moment laa...


Yang:hehe...terima kasih gak sebab sudi mai rumah aku lagi...berpeluang lagi tidur sebantal biarpun zaman2 dulu dah berlalu..(haha...tapi mu tak guna pun bantal aku wi tue..)..share2 cerita nga mu...aku rasa puas dapat bercerita nga mu..macam dulu2...bercerita segalanya...dari hal2 budak kecik sehinggalah hal2 dewasa..(hehehe..hal apakah)...yang..jom jadi kuat,mu kena jadi kuat...mu kena kuat supaya aku turut kuat...terima kasih atas nasihat2 mu...segala kata2 yang kelaur dari mulut mu,aku amik pengajarannya...

Cikgu Siti:hehee...terima kasih,Cikgu...best dapat jupe cikgu..rindu dooh doh bena...maaf kalu tersuprise kan cikgu time tue..hajat dihati hanyalah mahu berjumpa sahaja,paling best,bila cikgu kasi duit raya..hehe...best...tahun depan nak datang lagi arrr....(hehe..cam xikhlas jer)-->cikgu siti merupakan guru penasihat UBKK...

Sarah:Nak gak jupe nga mu,tapi hanya ALLAH yang menentukan...walau camne sekalipun kita berusaha,tapi DIA lebih berhak kan..terperangkap dalam jammed..terima kasih sebab berusaha untuk pulang bertemu walau tidak sempat bertemu...

Amalina:hehee....punyala duk kira nama2 burung kat kawasan rumah amal..argghh...akhirnya,jumpa...sangat2 suka manisan jordan itu...berkongsi cerita2 jordan..sangat2 seronok,walau tidak serapat mana dulu2,namun tidak pernah menghalang ukhuwwah ini mengalir ke dasar hati..doakan k.qilah dari bumi barakah itu agar mustajabnya terangkat untuk sampai kesini.

Asiah:my junior...arrghh...nak buku cam kak asmaa gak...huishh..jeles nie,ngaju kan?terima kasih sebab sudi singgah walau sekejap...dapat bertemu sekejap pun jadi laa..jumpa lagi tahun depan...semoga berjaya dunia akhirat...

Arijan:hehe...jangan salah masuk rumah,okies...rijan2...anda sangat hebat...dari dulu sehingga sekarang...maw pinjam semangat itu...semoga diri ini turut bersemangat juga...walau tidak serapat kak yang,namun ukhuwwah kita sangat2 indah...lain kali,sila datang lagi...



notakakiku1:uishhh...mereka semua sahabat2 saya di maahad jua...mereka semua adalah bekas2 pimpinan tertinggi dalam organisasi2 di maahad....berprogram bersama2,bersusah senang bersama2....bertukar2 idea dari dulu sehingga sekarang...
notakakiku2:setiap hari saya bereunion,kan??reunion pulak dengan mereka yang berbeza2 sikapnya...saya memang ramai sahabat...sikap saya juga berbeza mengikut mereka namun perwatakan saya masih sama,suka kacau orang,suka kenakan orang,hehehe....saya sangat2 memerlukan mereka untuk melengkapkan hidup saya...
notakakiku3:ALHAMDULILLAH...saya sayang semua sahabat2 saya...tidak sabar mahu pulang ke UMP...(hehe..ye ke??cam pelik jer )----->masih tidak lengkap tanpa shida,dayah,mawar,iffah dan yang lain2 yg banyak bekerjasama dahulu..
notakakiku4:cerita semalam boleh dibaca direct dari sini------>kembara ilmu
notakakiku5:hari ini saya mula menyentuh assignment..hehe..insyaALLAH,bakal disiapkan....

1 comments:

sarah said...

Salam eid mubarak~

ALLAH sahaja yg tau betapa ingin bersama kamu smua..mohon ALLAH izin kta bereunion dgn ahli yg lengkap,inshaALLAH...waiting for that moment...