15 September 2010

~raya geng cuci~



Assalamualaikum...

Salam 6 Syawal 1431H...

ALHAMDULILLAH...again...dapat berjumpa dengan geng2 sep lawa cuci..owhh.. sangat teruja ...bereunion dirumah che...



Piaa:hehe..thanks sebab sudi balik sekali nga aku..hehe...share citer...tolong pegang SDLR....maaf jugak sebab letak mu tepi jalan..okies la kan..kalu tengah jalan,kena langgar kete lak..

Pipah:alohaaaa...orang seberang aku nie..makin kurus..still tidak berubah..sila makan banyak lagi yer....

mc syah:dari dulu sampai sekarang..aku memang suka cari baloh nga mu..tak tahu nape..aku suka cari pasal nga mu...hehe..sila jangan peram lesen anda..jom..g derat n piknik ramai2..

mira:happy tengok mu mai jugak even mu takdop mood...terima kasih..makin tembam nampaknya...hehe...

che:terima kasih che,susah2 jer sedia makanan banyak2...akhirnya,sumer sep2 cuci dah g rumah mu..rasa terlepas hutang aku nga mu...

mien:hehe...takdop benda nak komen...hanya inginkan doa dari seorang sahabat yang berada di urdu kinanah agar aku berjaya dunia akhirat...tahun depan sila pulang lagi...

tiem:ermm...tidak pasal2 kena jadi driver mien kan...dush..dush...tumbuk dia...len kali suh dia wat lesen gak..by da way..syukran,ya ustazah...len kali derat lagi...

sheyna:sebab mu sorang tak mai..aku letak jah pic tiem ja
di wakil mu...hehe..semoga berbakat dalam pujuk-memujuk bonda anda....sorry,sebab tak dapat singgah rumah mu..



~korang:TERIMA KASIH...rindu zaman2 kita belajar dulu...
MAAF....harap tidak disimpan dalam hati,apa yang terusik dikalbu...
Luv U ALL~

notakakiku1:sep2 lawa cuci...sehingga sekarang aku ingat nama nie..semoga kita semua berjaya dalam bidang masing2.....masing2 sudah berpecah,melata di merata2 tempat dibumi ALLAH ini,namun tidak sekalipun,ukhuwwah ini terlerai ditelan waktu....
notakakiku2:setiap hari keluar beraya...haha..sangat2 seronok,fun..namun sudah pasti pengsan tak terkata setelah pulang ke U nati....wait n see...

0 comments: