06 April 2017

Shampoo Santan-New remedy

Hi...Assalamualaikum semua

Kali ni nak bercerita pasal shampoo santan yang tengah hangat di pasaran sekarang.

Shampoo santan ni homemade punya yer,almaklumlah aku memang suka homemade since aku ni sensitif sikit bab-bab bahan kimia sebab nanti kulit jadi gatal-gatal dan merah-merah.

Untuk pengetahuan,shampoo santan ni asalnya aku beli sebab nak kurangkan rambut gugur,Ya Allah,keguguran rambut aku sangat teruk ok,pastu macam rasa ok sikit,aku mula lah jual.

Guys,kalau teringin nak cuba shampoo santan ni atau nak sembang-sembang,mehla whatssap: 019 452 4091.Tak paksa suruh beli dan pakai eh.Aku ajak jer,kalau nak,jom,kalau taknak pun takpe.

Shampoo ni tak bau santan pun ok,bau oren dan wangi sahaja.Dengan hanya RM29 sebotol,tahan untuk dua bulan jika pakai dua hari sekali (Gilaaa kau nak pakai shampoo hari-hari..haha..tapi boleh jer)

Homemade shampoo santan,pakar rawatan rambut anda

Antara bahan-bahan semulajadi dalam homemade shampoo santan


Whatssap for shampoo santan : 019 452 4091

0 comments: