10 February 2015

Kerna kita manusia biasa

Assalamualaikum.

kerna kita manusia biasa

Jujurnya,ramai yang terkejut apabila dapat tahu aku resign dari company sekarang. A lot of reason and a lot of things yang semua orang tak tahu.
Tapi sebenarnya,agak menyesal ke terkilan ke ntahla.Takut pulak nak move on dunia baru.haha.Takut takut pun buat jugak kan.

Macam-macam perasaan sekarang ni.Memang countdown habis dah.Seriously,amat berharap,inilah keputusan terbaik.Sangat-sangat terbaik.Dah banyak malam mata bengkak menangis sebab kerja-kerja ni.Tak kental betul.

Tuhan yang sentiasa mendengar
aku mohon
perkenankan segala yang terbaik buatku
jauhkan segala yang buruk dari ku

Tuhan yang sentiasa mendengar
Aturan mu tidak pernah sia-sia
Pasti ada hikmahnya

Tuhan yang sentiasa mendengar
Tidak akan tinggal aku walau sedetik
aku yang mudah lupa
alpa tentangmu

Tuhan yang sentiasa mendengar
ampunkan aku
maafi aku
tuntuni langkahku
kearah mu

Tuhan yang senyiasa mendengar
tunjukkan aku jalan yang lurus


katahatiku1: Sementara tunggu refresh environment ni siap,haha..update la seround.
katahatiku2: Tak sabar nak kuar dari sini,tapi takut jugak nak masuk sana.aissshhh

0 comments: