18 March 2013

Nikmat

Bismillah..

Entah berapa banyak nikmat yang kita perolehi hari ini.Barangkali dari doa kita sepuluh tahun yang lepas.Yang sebahagiannya telah kita lupa namun ALLAH tidak pernah lupa.Dan membawa datang pada hari yang kita tidak duga.



Ya ALLAH, aku mohon jagakan mereka dengan sebaiknya kerna ku tak mampu sebagaimana KAU yang lagi berkuasa atas segalanya.Permudahkan segala urusan mereka jangan disulitkan.Izinkan mereka reguk bahagia dunia yang sementara ini dan semoga berkekalan bahagianya mereka disyurga sana.Bahagia mereka itulah bahagia aku.Aku tak pinta yang berlebihan untuk diriku cukuplah sekadar diberi kekuatan untuk membahagiakan mereka. Jangan izinkan aku jemu dan penat dengan segala ujian ini.Ya ALLAH, aku mohon dengan sangat dan amat.Kebergantunganku sangat tinggi hanya padaMU.Hanya padaMU.





0 comments: