01 September 2012

Welcome, Newbies UMP!!!

Assalamualaikum....

Sejak bulan Julai lalu, saya perasan yang trafik blog naik mendadak bila saya semak melalui trafik blogger...ehh..cam lalulintas jalanraya pulak....rasanya semua blogger tahu macam mana mahu semak trafik blog..dan antara keyword blog kebanyakkannya ialah UMP...semuanya berkisar UMP..

Bila difikirkan kembali, rupa-rupanya ramai yang mahu tahu tentang UMP sementelah kemasukan degree diumumkan pada waktu itu. Tapi saya tak pasti dalam blog ini ada dinyatakan dengan baik atau tidak UMP tu..rasanya meroyan merapu yang lebih.

Hohoho...sememangnya esok merupakan pendaftaran pelajar-pelajar baru kemasukan 2012/2013 ke semua IPTA termasuklah UMP nieh...Haaa...maka, sajer nak update blog sebagai welcoming home...hehh??

Selamat Datang ke UMP Gambang & Pekan!!!

Semoga diberikan kekuatan mental & fizikal menempuhi dunia baru kalian.

Tidak banyak yang ingin saya ceritakan tentang UMP,bermula dengan keluhan yang amat berat kerana saya memang tak suka UMP pada awalnya, tapi kini....saya bangga saya bakal menjadi lepasan UMP..alhamdullilah...cantik susunan ALLAH...dulu benci kini sayang...

Jadilah seperti benih yang baik kerna....

‘Benih yang baik kalau di campak ke darat menjadi gunung dan jika dicampak ke laut menjadi pulau’.


.

Because of them...half of them...
i will not forget all the sweet memories of us have together...
playing...joking..laughing...and..fooling around...haha...






katahatiku1: Will be coming back to UMP soon...wait yaa!!
katahatiku2: Lepas ni akan ada entry menjelaskan kenapa saya masih di UMP..
katahatiku3: Saya tak sabar nak join Sambutan Raya UMP...haha..makan jer ingat...;p





0 comments: