12 June 2012

kadang-kadang.....

Assalamualaikum....

Quote ini saya ambil dari facebook...

Entry kali ini bukan bermaksud menidakkan apa yang terkandung dalam quote diatas.Harap Maklum.


Jika ALLAH ambil orang yang kita sayang kerana DIA terlalu cemburu dengan kita sebab sayangkan orang itu lebih dari DIA....saya terfikir kenapa kawan-kawan lain ALLAH tak ambil orang yang mereka sayang?
Saya juga terfikir kenapa perlu saya?Saya terfikir lagi saya tidak layak dapat seperti mereka ke?

Dan bila saya terus menerus berfikir,saya sedar saya seperti menyalahkan takdir. Ya ALLAH, saya tetap manusia biasa. Punya perasaan.Walau sejuta kali saya nyatakan bahawa saya OK, tersirat pelbagai acuan dan gelodak rasa.

Selepas ini,saya harap saya tidak lagi berfikir begitu. Saya kena belajar redha.Redha.Pasti ada hikmah terbaik buat semua.


 Paranoid kah saya dengan hidup ini?



*Terima kasih kak bella kenalkan web bacaan al-quran pelbagai imam*





1 comments:

artzyla_ said...

sharing is caring. hehe.. bende baik kongsi2 la kn :)