16 May 2012

Karya Dari Hati

Assalamualaikum...

Jam sudah 3.14 pagi,sedang bersekang mata menyiapkan PSM,tengah cucuk pendrive, lupa apa mahu buat, godek dokumen dalam pendrive, transfer bahan atau buat apa?Totally lost..terus buka blog dan update.

Yeahh...saya tersangatlah pandaaiiii bila boleh update blog ketika busy yang teramat, dair dulu hingga kini,serius, idea mencurah-curah mahu update.

Dua tiga hari lepas, saya telah publish satu blog, Karya Dari Hati, blog kedua ini sudah lama sebenarnya saya create dalam bulan Januari 2012, tapi unpublish. Fungsi blog ini lebih kepada cerpen-cerpen yang hasilkan.Saya tahu cerita saya memang tak best, tak menarik, tapi saya tetap menulis, taram mana suka dan hentam apa sahaja. Hehe..Oh ini juga ada page FB juga..KDH.

Jangan salah faham dan jangan salah fikir, blog ini tetap akan berjalan, ini baby pertama, haruslah paling sayang.So, ini adalah blog personel, yang akan memuatkan pelbagai cerita atau apa-apa sahaja. Blog Karya dari hati itu pula khas hanya untuk cerpen-cerpen.

Saya menjadi penulis? Oh, tidakla sampai menjadi penulis, saya menulis suka-suka sahaja, isi masa lapang. Mahu serius? Buat masa sekarang,tidak lagi. Tapi saya bercita-cita mahu hasilkan satu buku parenting bila sudah dewasa atau tua nanti.HAHAHA...Parenting ok.Jauh benor dengan nukilan-nukilan yang saya hasilkan sekarang.Saya memang pelik tapi itulah saya, ada sebab bila kita mahu buat sesuatu,kan? =)

So, sila sokong cerpen-cerpen biasa saya itu.Biarlah biasa asal hati sendiri puas.Eh?Hati sendiri jer,hati orang tak perlu ke?.Please, drop by my new blog and happy reading.Dont forget to comment and critique my writting. Thanks also for my supporter <------ecece..ayat nak bajet retisss....

Oh...sudah 3.28...mari sambung edit thesis..sudah ingat apa mahu dibuat, mahu edit Chapter 4, implementation.Sajer jer tu nak kasi tuan dia update blog..kihkihkih.Oh psm,jom dating!!

Oh ini bukan saya...ini author jugak...author femes kat US..cecelia ahern...cantik kan dia...ehe..gambar takde motip...cerita2 dia pun best....mata dia pun cantik...nak letak pic tanpa mekap..tapi karang kena saman...hehee...chowww...


katahatiku1: Doakan segala semuanya dipermudahkan. =)
katahatiku2: Tidak tahu sampai bila saya boleh rajin dan istiqamah untuk menulis.=))







1 comments:

Muhammad Naim Abdullah said...

^_^


good luck akak.. :D. X tido ke? hehe