20 April 2012

Campaign : I Luv PSM!!!


Assalamualaikum......guten morgen (sebab aku tulis pagi kan, kalu korang baca time malam, bukan salah aku k)..delima seorang pelajar tahun akhir....akhir-akhir ini ramai yang mengeluh tentang PSM begitu...PSM begini....aku??tidak dinafikan...risau jugak,tapi positif2....just do the best, the rest, tawakkal ila ALLAH..PSM aku pun belum totally function...tapi betul2 aku harap ia siap on time...

Dibawah ini merupakan kempen yang dilancarkan (perghh...siap dilancarkan lagi..gempak habiss) oleh TDA FSKKP kami....

Terima kasih atas segala semangat yang ditiupkan, kata-kata peransang yang disalurkan dan doa yang berterusan dari semua pihak, samada pensyarah2, alumni2 dan senior2....terima kasih tidak terhingga...sobsosb...tacing..tacing...dengan semua....hihihi..

Oh...sesape maw wish ucapan2 semangat buat kami, sila2 dengan hormatnya...feel free to leave your greatest comments..


*sajer simpan kat blog..wat kenangan..ecece..











Qeela, be strong....do the best...no more stress, jangan sakit2 lagi, ingat ALLAH selalu, jangan fikir banyak, jaga kesihatan, jaga makan,kuatkan hati, selalu qiam, selalu baca Al-Quran,kurangkan tidur, penat boleh tapi jangan seksa diri, jaga diri elok2...apa keputusannya, redha kerana itu lebih baik buat hati dan iman...

Bila rasa sempit dan sedih please buat ini;

 Letak tangan atas dada, baca surah ar-Ra'd ayat 39,

"Allah menghapuskan apa jua yang dikehendakiNya dan Ia juga menetapkan apa jua yang dikehendakinya. Dan (ingatlah) pada sisiNya ada 'Ibu segala suratan'." 
[13:39]

Yeaaahhhh....I LUV PSM!!!!


PSM = Projek Sarjana Muda untuk semua final year student.



katahatiku1: Kepada geng2 blogger, doakan kami, bukan saya seorang, tapi buat semua kawan-kawan saya.
katahatiku2: Akan kembali berblog selepas habis PSM..so, chaiyok2!!! *haaa..ni tak tahu jadi ke tak...
katahatiku3: I luv PSM....yer...really mean it...walau penuh assignment and projek...so,taram jer la untuk bulan2 terakhir ini...=))


0 comments: