28 August 2011

Kisah OR UMP


Assalamualaikum.

Masih ingat tentang entri OR ini?
- Entri OR yang pertama di blog ini.

Pada 28 Ogos, pelajar-pelajar tahun 3 degree perlu mendaftar subjek melalui sistem open registration. Disebabkan sistem first come first serve, maka,berebut-rebut la semua pelajar tahun 3 untuk tujuh fakulti di UMP. Memang femes e-comm ump ko jahhhh.

Bermula jam 12 semua dah get ready termasuk aku. Tapi hampeh la kan. Aku tunggu 1 jam jer dan terus tido kott.Tiada kuasa aku mahu berebut-rebut tapi hasil tiada pun.(ko ingat aku nak buang masa ke tak tido semata-mata tuk benda alah tu..kalu movie tu lain la kan...HAHAHA..tak ikhlas). Masa tu agak cuak bila orang kata, nati kelas penuh bagai, sebelum tidur tu sempat la aku baca doa macam2 kan,tunggu la aku bangun dulu kalau nak kelas penuh pun.(maksudnya; kurniakan aku rezeki untuk amik subjek-subjek yang aku perlu..T_T)


ALHAMDULILLAH...dengan mudahnya aku berjaya mendaftar,siap dapat daftarkan untuk kawan-kawan aku lagi,namun tetap stuck bila dah akhir-akhir tu.Aku faham.Ramai lagi nak daftar kan.Jam 8 aku terus terlelap okies.Tak tahan jugak mata aku nie.Ayat femes aku kat labu ---> aku kan baby,kena tidur 12 jam. (hotak hang baby <----------kalu dia baca ni,kofem ayat dia reply tuk aku...HAHAHA..aku dah tahu dah....)


Ini kisahnya; aku suka status ini :
Disini bertemunya titik persatuan kami....sayang all BCS!!!=D

Owhh..ini saat lawak labu aku....HAHAHA..
kalu korang tak gelak..lantak laa...
Mengubat stress waktu pepagi....


Serius lawak okies....bagi aku,tak payah la nak mention dia tengah berdoa kan...HAHA..
p/s; bukan bermaksud aku pertikai doa dia...harap maklum

HAHAHA...yang ni aku bangun jer tidur..terus gelak terguling-guling baca ayat dia...dalam kesabaran dia tu..still lagi ingat ALLAH.....ALHAMDULILLAH!!

Yang ni aku tak faham napekah dia ulang ucapan Ya ALLAH aku tu...masa tu aku rasa geram la jugak tengah key in untuk nana...aku taip jer Ya ALLAH tuk dia...tetiba dia reply Ya ALLAH jugak..motif???




Sepanjang pagi semalam tu..wall aku penuh dengan mymood....seronok pulak guna....heeeee












katahatiku1: okies...pengalaman yang menarik melalui OR buat kali pertama...
katahatiku2: Selamat hari raya in advance...Maaf Zahir Batin...
katahatiku3: Bakal melalui tempoh OR bermula 12 september,semoga dipermudahkan..








2 comments:

meeranamera said...

yg chat gn kak yu mmg lawak! haha

aQielahuZihan said...

aaah kan....kqilah cakap lawak..dia siap marah2 ag...kqilah dah gelak2 dah baca chat dia....HAHAHA