17 August 2011

happiest person

Assalamualaikum



walau sekuat mana dugaan melanda diri
walau sehebat mana cubaan menghampiri
walau seperit mana luka mencalari
walau sesakit mana cubitan dirasai
aku pasti teguh
aku pasti utuh
aku pasti yakin
aku pasti percaya
ALLAH menyusun sesuatu yang terbaik buat aku dan mereka
ALLAH maha mengetahui setiap sesuatu
ALLAH memberi apa yang aku perlu bukan apa yang aku mahu!






Pengarang: Etty

hidup ini PERJUANGAN,
semua sangat menguras dan melelahkan,
tapi ku harus menjadi yang TERBAIK di antara yg TERBAIK.
karena aku bukanlah wanita yg lemah dan putus asa
dalam menjalani pahitnya kehidupan.




katahatiku1: Raya tahun ke-11 masih sama,tiada perubahan,namun nikmat Ramadhan terasa lebih manis
katahatiku2: Ya ALLAH,berkat Ramadhan mulia ini, hamparkan hamparan keberkatan & keredhaan buat kami sekeluarga sehingga Ramadhan tahun depan.
katahatiku3: Curious...kenapa dia xapprove friend request...i dont want to flirt with you laa..owwhh...U??not U,but Him! (padahal ramai jer lagik tak approve seramai orang yang aku sendiri tak approve..hahaha) ;D



2 comments:

meeranamera said...

yg kata hatiku 3 boleh tau tk sape?? huhuhu :P

aQielahuZihan said...

ish2....sibuk jer dak kecik nie...ada la sorang tu..poyo jer tak mahu accept..padahal pernah wat program sekali..i bukan nak makan dia pun...i nak tambah kawan jer....