26 May 2011

forum..alalala...forum...

Sedang hati bergelodak (arrghh.bergelodak lagi),tiba2 saya terbaca memo berkaitan penutupan forum iluvislam.com.



Jujur,sedih,pilu,sebak!

Saya tidak suka menangis depan orang.Saya selalu berlagak cool walaupun dalam hati sudah parah dan tenat.Namun,waktu asar saya di pasaraya besar Giant,Kuantan,Pahang telah menjadi saksi.Saya menangis usainya asar di sejadah bilik kecil itu mengenangkan forum yang akan hilang.Saya kalah!Saya tewas!Buktinya,saya sayang forum even saya krew team artikel.

Semoga kenangan forum iluvislam masih kekal selagi hayat dikandung badan.Semoga perjalanan website ini terus gemilang.tidak mahu komen banyak dan lebih2.saya sedang penat.

Saya juga mohon seberapa banyak kekuatan untuk terus bertapak kerna masih ada amanah yang berbaki buat saya.


p/s: semoga tiada orang yang tahu entry ini dipost.dan anda,jangan beritahu 'mereka'. =)) peace,no war!!


katahatiku1: sedang membiasakan diri dengan hidup baru,juga hobi baru.semoga ia bermanfaat.



1 comments:

Muhammad Naim Abdullah said...

Sabar kak Aqielah..Banyak user cakp pihak atasan kejar glamer daripada kejaq dakwah..

Biarkan.. kita join forum islamik yang lain. hahahha