17 November 2010

award dari puan sri





Dapat award dari minah nie..then kena wat task nie..so,completekan laaa


1) write 5 interesting facts about the person who gave u this award..
- dia happy-go-lucky
- dia ada kisah hidup yang lebih kurang sama nga saya
- dia kembar saya,miss labi
- dia ada kamera yang buat saya sangat2 excited
- dia antara orang yang mengajar saya buat kerja2 gila kat uni


2) Write down 10 interesting facts about yourself and your hobby..
- saya chomey
- saya kagum dengan RA
- saya ada blog yang biasa2 sahaja
- saya dalam fasa belajar untuk bersabar
- saya inginkan yang lebih terbaik dari saya yang dulu
- saya suka warna biru,sangat excited dengan any blue stuff
- saya suka ladybird juga,ada kaitan dengan mula2 emel ditubuhkan
- saya suka dengan pic laila saya,tulus dan suci
- saya suka pulau,sungguh!!dah lama idam untuk ada pulau sendiri
- saya suka belajar di luar negara,sebab??ada reason sendiri laa kan.


3) 10 deserving recipients and describe them..
- none

4) Link of the person who give this award for u:

5) Spread the award to bloggers who u like and u think their blog are awsome:
- all bloggers yang baca sekarang,anda berhak..




katahatiku1: thanks ayu, konfius,beautiful ke blog saya??haha..saya cuma berusaha menjadikan yang tebaik.
katahatiku2: saya tak suka ditag,harap maaf,maybe ini yang terakhir..maaf2..sy tetap sayang anda!!



0 comments: