16 September 2009

Sayonara TIQAH!!

Kul 7.13 a.m.,tiba2 deringan mesej menusuk telinga yang sedang lena diulit mimpi,aisshhh..lepas solat subuh terus terkoma,nak wat camne (alasan le tu)..memang mati2 ingat ummi jer sebab mesti ummi yang mesej dan call pagi2 nak kejutkan anak dara sorang nihh..tapii....


slm.tkah dah nk g uk,univ leicester mlm ni pkl 11.40 utk bwat medik 5 taun.mohon ampun dan maaf ats sgl silap salah slme ni.minte halalkan kalau ad terambil,thutang ape2 ye..:-D slm aidilfitri.al da bez in evrytg.c u guys nex yr!tQ n hdup alumni!!



ni la tiqah time reunion yang aku tak hadir tuu..


Mesej terakhir dari tiqah,sahabat sejak tadika sehingga sekolah rendah,satu kelas sejak 1 osman hingga 6 Abu Bakar,sama2 melanjutkan pelajaran di maahad,walau sudah terpisah kelas,namun kami masih berhubung kerana masih berada dalam komuniti maahad.

Apa yang aku reply.........

wsalam..waaa,sdih la mu msg g2..maaf jugak kalu ad salah silap.doakan kejayaan aku dsini..jgn risau,aku kawen lpas mu balik m'sia..hahhahahah..keep in touch...



tiqah n dD(wedding planner aku jap ag),aku tak tahu motif diorang ni...


Lepas send,terus bangun tak tido2 ag..terimbau sumer kenangan time sekolah rendah dulu,memori kat ABIM,dulu selalu gak gaduh2 nga tiqah,kadang2 kamceng semacam,biasala budak2,tak tahu apa2..tahu nak main jerr,dulu selalu jeles nga tiqah sebab selalu dapat no 1 dalam kelas,sape tak jeles kan??ermm..time darjah 6 gak,selalu usik tiqah nga Hamzi,KP time tu sebab tiqah Naib KP,hahaha..lawak2..budak2 katakan..


Sebelum ni tiqah ada wat reunion 6AB kat K
BMALL rasanya,tapi sowrii..memang tak hadir sebab time tu tak kena masanya,ada urusan rasmi negara yang perlu diselesaikan (uwwekkss..)..satu ag,kat PIZZA KB,yang ni memang kofem tak gi sebab dah daftar masuk uni..huhuhu..nak wat camne takde rezeki...tapi of course,memang nak jupe kembali sumer 6ab 2001..rindu kamu laaa..



ni la kami..6AB 2001..





Signature ni memang wat aku jeles siot!!..


Semoga berjaya,qah,berjaya menjadi seorang doktor muslimah yang disegani..jangan lupa aku..semoga tabah dirimu disana,jaga iman n islam,jangan mudah berputus asa..aku yakin mu boleh!!!miss u a lot!!


notakakiku1:kredit tuk dD sebab kasi gambar ni dengan pelbagai cara...
notakakiku2:Post istimewa tuk sumer classmate sekolah rendah aku..
noatkakiku3:nak tahu sal kami,abimians,klik sini,6AB2001..


0 comments: