14 June 2009

sep-sep CUCI da bomb!!!!!!!


satu hari dapat mesej dari mira..hahaha..

Gaderim sep2 cuci!
Date:14/06/2009 (AHAD)
Venue:kbmo
Time:11.30 a.m
xtvt:makan,majlis potong kek,lepa mangkuk
Bajet:RM20/head spo rasa ad palo lbih,bw la lbih duit...
p/s:bw stoking gak..

..best sangat2 dapat berkumpul lagi...ni la gathering selepas kami semua berjaya menghabiskan sesi pengajian di matrik..walaupun seorang daripada ahli kami xdpt hadir..tapi kami tetap meneruskan..hehe..

maafkan kami,min..
rindu dooh nk jupe sep2 ni..
nk tggu mu blik lmbt ag..
nati mu blik kt wat ag..


sebenarnya ktorg dah lama planning nk berjumpa..namun aku akui banyak masalah di pihak diriku..ye la..macam2 alasan aku ada..diorang pulak kalu aku xhadir..bukannya nak buat pun..hehe..perasan lak..tp itulah hakikatnya..hehe..rasa dihargai pun ada..maafkan kan aku,weh sep2 mu...aku sokmo nyusoh gitu..huhu..


aktiviti kitorang makan2 la....ehemm..sebenarnya kami banyak bergambar dari makan..rasa kenyang jer dengan bergambar..ye la..dah lama xberjumpa..semua dah berubah...hehe..sheyna dengan tembamnya..hehehe..jangan makan banyak2..nati gemuk...lepas makan gi solat zohor dulu..sebelum nak solat tu macam2 aksi kami buat..buat macam kbmoll tu bapak aku punya..amik gambar dlm toilet,atas eskalator..memang la xmalu sbb xde orang masa tu..pandai2 la kontrol ayu...


lepas solat..gi la main boling..wawawa..xpandai pun main...duk amik gambar je banyak..hehe..wat kenangan wehh...xkesahlah masuk longkang ke parit ke..yang penting kitorg happy n berjaya baling bola boling sapa abis satu game......mula2 tu malu gak nak lempar bola tu..lama2 ok lak...hehe..banyak gak la citer2 lucu kami kat situ..tp xpelah..kami simpan sebagai rahsia persahabatan kami..chehwahh...papepun..kami enjoy..


walau apa pun aku sayang sep2 cuci..
yang aku jumpa kat maahad..
bumi untuk ditarbiah dan mentarbiah...
korang memang best..
yang kita kenal sejak form 1..
walau kita datang dari dunia berbeza..
namun
kita kongsi benda yang sama...
iaitu..
ukhuwwah ini..
memang mahal harganya...



aku sayang kamu..
sebab kamu sahabat aku..
aku sayang kamu..
sebab kamu membuat aku ceria..
aku sayang kamu..
kerana ALLAH..


sep2 cuci..
aku doakan kita semua berjaya n bahagia
didunia dan akhirat...
walau apa pun berlaku..
kita tetap kawan..
sep2 cuci xkan hilang..
ia wujud selagi...
kita semua meneguhkan ikatan ini...


aku nak sangat mitak maaf kat semua..
kot2 ada yang terasa nga aku selama kita bersahabat..

che,aku mitak maaf kalu aku wat salah ko mu..
tapi mesti ada sesuatu hak berlaku kat aku waktu aku wat gitu ko mu..
piaa,aku mitak maaf kalu mu rasa aku xpeduli ko mu time duk matrik...
tapi aku xpernah lupa sep2 cuci...
chah,aku mitak maaf sebab sokmo wat bekeng2 nga mu..
tapi sajo jah wat gitu nak suh mu ingat aku..
sheyna,aku mitak maaf sebab selalu perli mu..
tapi aku suka tengok reaksi mu selepas tu..wat derkk jer....
pipah,aku mitak maaf kalu jarang mesej nga mu..
tapi mu kena tau aku kesuntukan waktu dan pling femes xdop kdit...
myra,aku mitak maaf sebab sokmo rasa nak kacau mu..
tapi aku paling suka dapat balas kata2 nga mu..banyak idea etek...
mien, aku mitak maaf sebab xbanyak bleh berkomunikasi n tolong mu
tapi mu kena sedar sebab mu paling jauh duk nga aku...
dan aku,INSYA ALLAH..xkan terasa hati nga sep2 mu..
aku buat ia gurauan yang berlalu bagai angin saja..


semoga kita semua ingat ye!!!
ini janji kita...
1- sape2 kawen dulu..
kena belanja makan..
2-nati cukup umur 25 tahun..
kita semua holiday kat langkawi ye (plan meksyah)


maaf jugak..
sebab aku kadang2 berahsia..
rahsiakan kehidupan aku..
tapi cukuplah sep2 mu tau..
aku tetap happy go lucky..


hahaha..semua orang xtau sep2 cuci...
knape cuci?
apa cuci?
sape cuci?
biarkan..biar kita sahaja tau knape cuci..



semoga kita semua terus cuci,suci dan menyucikan...hehehe...
semoga kita istiqamah dalam menguatkan persahabatan ini..
aku nak sep2 cuci jadi..
otai beriman..
cam lecturer bio aku bagitau..
and the last word is...

SEP2 CUCI BEST BANGAT!!!!!!

















0 comments: