09 June 2009

selamat datang dan selamat berjuang!!!!!

assalamualaikum pembuka bicara
pertama sekali..chehwahh..errmmm..
sebelum ni aku paling suka baca blog orang..
baca sal pengalaman,tentang isu semasa,
namun
tak terasa sangat nak buat blog ni..
apa yang aku takuti..
aku takut xsempat untuk menjaganya..huhu..


namun,entah kenapa..
ari ni,aku terfikir lak nk wat..
thanks kat husna sebab banyak
tolong nak bina blog ni..
thanks sebab kasi izin jadikan mujahid sebagai test..
hahaha..

papepun,aku hanya insan biasa yang sedang belajar
untuk menjadi dewasa dalam meniti hidup ini
menuju akhirat yang abadi...

aku xpandai untuk mengarang kata-kata yang berbunga
seperti sahabat-sahabat lain,
aku xpandai mengulas tentang isu semasa yang sedang
hot melanda dunia sekarang,
aku xpandai untuk berpantun seperti yang aku lakukan
dalam iluvislam.com..

untuk pengisian blog ini..
apa yang aku tahu ialah..
aku akan nukilkan segala apa yang aku lihat dan
apa yang aku rasa dalam tempoh aku mematangkan diri ini..
akan ku simpulkan supaya menjadi satu warkah untuk diri ini
supaya aku tahu dan sedar bahawa aku diberi kesempatan
untuk mengutip seberapa banyak pengalaman dan pahala
untuk menuju destinasi terakhir nanti...

waallahu'alam

0 comments: